Sledujte nás i na

Tri veľké internetové giganty — GoogleFacebook a Twitter sa v prvej polovici roka rozhodli zakázať reklamy týkajúce sa kryptomien. Spoločnosť Google časť z týchto rozsiahlych zákazov ruší a plánuje regulovaným krypto burzám povoliť nákup reklám v USA a Japonsku. Nová politika by mala nabrať účinnosť od októbra. Google nie je prvým, kto svoje striktné zákazy obmedzuje. Facebook už v júni povolil určité reklamy týkajúce sa kryptomien.

Google prišiel so zákazom v marci

Pôvodné obmedzenia, ktoré vyhlásil Google ešte v marci a spustil v júni, boli zamerané najmä na ochranu zákazníkov a týkali sa predaja ICO (initial coin offering), čiže prvotného predaja tokenov, ďalej kryptomenových peňaženiek a búrz, ktoré stále nie sú povolené.

Kryptomenový boom spôsobil vzrušenie a bohatstvo, no priniesl aj podvody a vysoko profilové scamy. Regulácie sa snažia skrotiť a usmerniť tento rýchlo sa pohybujúci priestor. Google, Facebook, Twitter i Snap, tieto spoločnosti vyhlásili zákaz kryptomenovým reklamám, aby tak zastavili „zlých hráčov“, avšak ich pôvodné zákazy zabraňovali nákupu reklám aj pre legitímne firmy.

7 najčastejších kryptopodvodov a ako sa im vyhnúť

Bohužiaľ nemáme kryštálovú guľu, aby sme videli, čo prinesie budúcnosť vo svete kryptomien, ale zaznamenali sme niekoľko poškodení spotrebiteľov alebo potenciálne škody. Rozhodli sme sa preto k tejto oblasti pristupovať veľmi opatrne.

Povedal pre CNBC Scott Spencer zo spoločnosti Google v čase zavedenia originálneho zákazu.

Google s novou reklamnou politikou nasleduje Facebook

Aktualizovaná reklamná politika spoločnosti Google sa vzťahuje na inzerentov po celom svete, aj keď reklamy sa môžu zobrazovať iba v USA a Japonsku. Zainteresované strany budú musieť požiadať o certifikáciu, aby zobrazovali reklamy v každej krajine individuálne. Rozhodnutie Google nadväzuje na Facebook, ktorý začal v júni povoľovať predbežne schválených inzerentov v oblasti kryptomien.

Materská firma Googlu, Alphabet zarobila skoro 86 % z celkových výnosov výlučne z reklám.  V prvej polovici roka 2018 si spoločnosť zaúčtovala výnosy z reklám vo výške viac ako $54 miliárd.

Zdroj: cnbc.com

 



Zaujímate sa o dianie okolo kryptomien a chceli by ste sa podieľať na tvorbe obsahu KryptoPortalu? Kontaktujte nás pomocou kontaktného formulára!

Páčia sa Vám naše články a príspevky?
Podporte nás a prispejte tak k rozvoju Vášho obľúbeného informačného média. Ďakujeme!

ETH: 

0xa3B90C2d50B79Eaf466Ca3f2080fD15E0764c5A3

BTC:
15wVejhngqJbGrYhu9fF9ydKaNYSSHwWJd

loading...