Sledujte nás aj na

Keďže krypto reklamy predstavujú veľký potenciál zárobku, je nerozumné ich ignorovať. Uvedomil si to aj Facebook, ktorý s okamžitou platnosťou ruší zákaz reklám týkajúcich sa kryptomien. Toto rozhodnutie má však aj svoje výhrady. Spoločnosť hovorí, že povolí len tie reklamy, ktoré budú overené. Zákaz bude naďalej platný pre reklamy, ktoré ponúkajú binárne opcie a ICO (Initial Coin Offerings). 

Nová reklamná politika

Facebook prišiel so zákazom reklám na kryptomeny už v januári 2018, preto, že veľké množstvo spoločností v tejto sfére nepodniká s dobrým úmyslom. Pripustil však, že zákaz všetkých krypto reklám bola obrovská zmena. Spoločnosť vraví, že nová politika by mala vylepšiť integritu a bezpečnosť ich reklám. Taktiež by mala obmedziť scammerom (podvodníkom) profitovať z prítomnosti a aktivity na Facebooku.

Inzerenti prejdú kontrolným procesom

Prešlo 6 mesiacov a zdá sa, že Facebook je opäť otvorený krypto reklamám. Inzerentov prinúti prejsť si cez proces „žiadosti o určenie ich oprávnenosti“. Facebook bude od nich žiadať, aby v žiadosti vyplnili detaily ako druh licencie, ktorú získali, či sú verejne obchodovateľná spoločnosť a ďalšie relevantné informácie z pozadia firmy ohľadom ich biznisu. To, ako tieto informácie bude Facebook overovať, je zatiaľ nejasné.

Spoločnosť i naďalej apeluje na používateľov, aby neprestali označovať obsah reklám, ktorý porušuje jeho nariadenia. Inými slovami, treba očakávať, že nejaké nevhodné reklamy sa predsa len dostanú na Facebook. Spoločnosť vysvetľuje, že jej nové požiadavky dokážu niektorým krypto inzerentom zabrániť propagovať ich biznis na sociálnej sieti. Dodáva však, že nová politika je stále v progrese a pracujú na nej.

Rob Leathern, riaditeľ pre riadenie produktov, vo vyhlásení povedal:

Budeme sledovať spätnú väzbu a to, ako sa novej politike darí a stále pokračovať v štúdii tejto technológie. Ak bude potrebné, môžeme ju časom zmeniť.

Facebook nasledoval i Google a Twitter

Po januárovom zákaze krypto reklám zo strany Facebooku, nasledovalo jeho rozhodnutie i spoločnosť Google a Twitter v marci. Google vadila neregulovaná a špekulatívna povaha mnohých inzerovaných produktov.

Nová politika Facebooku začína tento mesiac. Twitter a Snapchat majú taktiež  reklamnú politiku týkajúcu sa krypto reklám. Twitter zobrazuje iba reklamy pre kryptomenové burzy a peňaženky, ktoré sú riadené verejne obchodovateľnými spoločnosťami. Snap povoľuje krypto reklamy, ale zakazuje tie, ktoré sa týkajú ICO. Krypto oblasť je plný scamov a hackov, takže správanie týchto veľkých platforiem dáva význam. Potrebujú si vybudovať nejaké pravidlá, čo je a čo nie je dovolené.

Coindesk vydal v pondelok správu, že podľa FTC (Federal Trade Commission), konzumenti stratili za prvé dva mesiace roku 2018 až 532 miliónov dolárov na scamoch súvisiacich s kryptomenami. Agentúra verejne varovala spoločnosť, že konzumenti by tak mohli prísť o viac ako 3 miliardy dolárov už koncom roka.

Zdroj: coinsupdates.com



Zaujímate sa o dianie okolo kryptomien a chceli by ste sa podieľať na tvorbe obsahu KryptoPortalu? Kontaktujte nás pomocou kontaktného formulára!

Páčia sa Vám naše články a príspevky?
Podporte nás a prispejte tak k rozvoju Vášho obľúbeného informačného média. Ďakujeme!

ETH: 

0xa3B90C2d50B79Eaf466Ca3f2080fD15E0764c5A3

BTC:
15wVejhngqJbGrYhu9fF9ydKaNYSSHwWJd

loading...