Sledujte nás aj na

Viac ako 75% investícií do digitálnej mediálnej reklamy nikdy nedosiahne cieľové publikum.

Za obrovským objemom reklamného odpadu stojí mnoho faktorov, medzi ktoré patria najmä reklamné kampane a systémy, ktoré v tomto priemysle prevažujú.

Väčšina súčasných reklamných systémov neberie do úvahy základnú psychológiu spotrebiteľov. Miesto toho, aby upútali či vyvolali zvedavosť, väčšina reklám skončí vytváraním odrádzajúcich dojmov, ktoré nedokážu iniciovať očakávanú mentálnu výmenu, speňaženie a presun hodnoty.

Ľudská myseľ nie je stavaná na to, aby bola rozptylovaná a nevedomé prerušenie myšlienkového prúdu je vždy považované za neprijateľné. Takže akýkoľvek reklamný systém, ktorý je takto vnímaný sa stáva kontraproduktívnym.

Existujúce prekážky v digitálnej reklame

Cieľom akéhokoľvek reklamného počinu je osloviť možných cieľových zákazníkov v snahe presvedčiť ich, aby sa stali podporovateľmi propagovaného produktu. Pri zvažovaní vhodných reklamných metód je preto prvoradé zaujať priateľský prístup, ktorý nenaruší pohodlie používateľov internetu (v prípade digitálnej reklamy).

Nanešťastie, inzerenti sa v tradičnej digitálnej štruktúre musia úplne spoľahnúť na sprostredkovateľov a tretie strany. To znamená, že sa vzdávajú akejkoľvek kontroly nad spôsobom, akým je reklama cieľovým skupinám doručovaná. Títo sprostredkovatelia vidia seba samých ako nepostrádateľné prepojenie medzi producentmi reklamy a spotrebiteľmi. Veľké platformy, ako Facebook a Google vyberajú metódy, ktoré sú najvhodnejšie pre ich sebecké ciele orientované na zisky, a nie primerané poskytovanie hodnoty pre svojich klientov.

Namiesto toho, aby sa zameriavali na viditeľnosť značky a zvyšovanie miery konverzie, využívajú tieto platformy najrôznejšie indexy, ako napríklad počet impresií či kliknutí, ktoré sa preukázali ako značne neúčinné.

Obnovenie pôvodného reklamného zámeru

Implementácia blockchainovej technológie je určená aj na riešenie systémového problému, ktorý sa doposiaľ vymykal akejkoľvek forme priemyselného a legislatívneho úsilia. Zavedením decentralizovaného reklamného ekosystému, ktorý eliminuje potrebu tretích strán, Kind Ads predstavuje transparentný a merateľný systém reklám, ktorý je navrhnutý tak, aby predchádzal mrhaniu prostriedkov vynaložených na digitálnu reklamu.

Statupy ako Kind Ads sa zaoberajú problematikou neefektívnych reklamných systémov tým, že využívajú e-maily a push notifikácie. To vytvára príležitosť pre väčšiu interakciu medzi spotrebiteľmi a inzerovanými produktmi a navyše zlepšuje mieru konverzie a hodnotu indexu doručenia.

Prostredníctvom tokenizovanej reklamnej výmeny založenej na blockchaine sa realizuje cieľ spájať vydavateľov priamo s výrobcami produktov, čím sa eliminujú niektoré nevýhody spôsobené sprostredkovateľmi, ktorých zbytočné poplatky sú hlavnou motiváciou hľadania nových spôsobov propagácie produktov.

Jednoduchý proces prechodu

Token, ktorý sa bezproblémovo prispôsobí existujúcim prehliadačom, ako je Google Chrome a Safari, podporuje bezproblémový prechod pre väčšinu používateľov, ktorí už tieto prehliadače poznajú.

Spoluzakladateľ spoločnosti Kind Ads, Neil Patel vysvetľuje, že vzhľadom na obrovskú konkurenciu veľkých firiem, ako sú Facebook a Google, je nevyhnutné prijať kompatibilný model, ktorý postupne umožní potrebné vzdelanie a povedomie o potrebnej celoplošnej revolúcii nielen v reklamnom priemysle. Poznamenáva však, že Kind Ads už teraz majú robustnú základňu followerov a ďalších partnerstiev, ktoré zaručujú výrazné cieľové publikum.

S viac ako dvoma miliónmi followerov, ktorí každý mesiac navštívia jeho webovú stránku, Patel verí, že Kind Ads majú dôkladne pripravenú operačnú základňu. Rovnako ako majiteľ existujúcej reklamnej agentúry spolu s ďalšími reklamnými podnikmi a agentúrami, vydavateľmi a inzerentmi, ktorí sú pripravení investovať milióny, je projekt veľmi dobre pripravený na vstup do ekosystému.

Na rozdiel od ostatných konkurentov, ktorí sľubujú úplne nové prehliadače, Kind Ads chápe ťažkosti a nepríjemnosti, ktoré môžu byť spôsobené presunom používateľov na úplne nové platformy. Internetoví inzerenti a bežní používatelia si preto môžu ponechať svoje obľúbené internetové prehliadače, a zároveň sa tešiť z novej tváre priateľského reklamného priemyslu.

Patel poznamenáva, že namiesto ťažšej cesty priamo zameranej na koncových používateľov, ako je napr. projekt BAT (Basic Attention Token), Kind Ads sa zameriava na to, aby vydavatelia a inzerenti nepociťovali samotný prechod na novú platformu. To zaručuje jednoduchšiu implementáciu a postupný, ale stabilný disruptívny proces založený na riadnom vzdelávaní.

Ako technológia sama o sebe, blockchain umožňuje vytvorenie decentralizovanej reklamnej siete. Odstránením sprostredkovateľov zarobia vydavatelia viac peňazí, inzerenti platia rozumnejšie poplatky a používatelia môžu získať kompenzáciu zdieľaním svojich dát.

Obsah tohto článku je sponzorovaný. KryptoPortal za tento obsah nezodpovedá a nenesie žiadnu zodpovednosť za propagované produkty. Čitatelia by si mali spraviť vlastný výskum predtým, než podniknú akékoľvek kroky týkajúce sa spomínaných spoločností či produktov.

Zaujímate sa o dianie okolo kryptomien a chceli by ste sa podieľať na tvorbe obsahu KryptoPortalu? Kontaktujte nás pomocou kontaktného formulára!

Páčia sa Vám naše články a príspevky?
Podporte nás a prispejte tak k rozvoju Vášho obľúbeného informačného média. Ďakujeme!

ETH: 

0xa3B90C2d50B79Eaf466Ca3f2080fD15E0764c5A3

BTC:
15wVejhngqJbGrYhu9fF9ydKaNYSSHwWJd

loading...